Понеділок, 24.09.2018, 17:21
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Монастирищенської РДА

Форма входу
№1 2009 рік [2]
№2 2011 рік [4]
№3 2012 рік [4]
№4 2013 рік [3]
Меню сайту
Категорії розділу
№1 2009 рік [2]
№2 2011 рік [4]
№3 2012 рік [4]
№4 2013 рік [3]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
Наше опитування
Чи сприяє запровадження ЗНО зменшенню корупції при вступі до ВНЗ
1. Ні
2. Навпаки, хабарі тільки зросли
3. Так, безумовно
4. Я так не думаю
5. Так
Всего ответов: 131
Погода в Україні
Друзі сайту
Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради

ЕЛЕКТРОННА ГАЗЕТА РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ

Головна » Статті » ОБРАТИ ВИПУСК » №3 2012 рік

Робота з молодими вчителями в ЗНЗ
<p class="MsoNormal" align="center"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"><span style="mso-spacerun:yes"></span>Методичні рекомендації щодо
роботи з молодими вчителями в ЗНЗ</span>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"> </span>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"><span style="mso-spacerun:yes">        </span>Важливим напрямом науково –
методичної роботи у загальноосвітньому навчальному<span style="mso-spacerun:yes">  </span>закладі має бути робота з молодими та
малодосвідченими вчителями. Успішна педагогічна діяльність молодого вчителя
залежить не лише від його професійної підготовки і особистих якостей, а й від
того, у який колектив він<span style="mso-spacerun:yes">  </span>потрапить, які
умови праці й побуту йому створять, яку надаватимуть методичну допомогу, як
стимулюватимуть його ініціативність, творчість.</span>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"><span style="mso-spacerun:yes">        </span>Робота з молодими вчителями
починається вже під час їхньої першої зустрічі з адміністрацією закладу. У
бесіді<span style="mso-spacerun:yes">  </span>з ними потрібно з’ясувати їхні
нахили, бажання, інтереси, намагатися з бесіди зробити висновок, якої допомоги
потребує кожен з них.</span>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"><span style="mso-spacerun:yes">  </span><span style="mso-spacerun:yes">      </span>Для початківців у кожному навчальному
закладі варто підготувати папку з набором пам</span><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt" lang="RU">’</span><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;
mso-ansi-language:UK">яток, анкет, рекомендацій щодо складання тематичних ,
поурочних планів, методичних прийомів і форм роботи вчителя</span><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt"> </span><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;
mso-ansi-language:UK">на навчальних заняттях та в позаурочний час.</span>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"><span style="mso-spacerun:yes">        </span>Особлива увага у роботі з
молодими вчителями повинна приділятися питанням організації стажування.
Роботу<span style="mso-spacerun:yes">  </span>вчителів – наставників слід
розглядати як одне з найважливіших громадських доручень. Призначати наставником
найдосвідченішого вчителя. Затверджується індивідуальний план стажування
молодого спеціаліста з урахуванням науково – методичної проблеми, над якою
працює школа. У процесі спілкування з досвідченим колегою педагог – початківець
не лише переймає досвід, зразки, прийоми праці, а й виробляє власний стиль
діяльності.</span>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"> </span>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"><span style="mso-spacerun:yes">                </span>Зміст і форми
роботи<span style="mso-spacerun:yes">  </span>наставника з молодим учителем</span>

<ol style="margin-top:0cm" start="1" type="1"><li class="MsoNormal" style="mso-list:l1 level1 lfo1;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Складання
індивідуального плану роботи молодого вчителя з урахуванням його потреб і
можливостей.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l1 level1 lfo1;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Бесіда з молодим
спеціалістом за<span style="mso-spacerun:yes">  </span>конкретними
розділами педагогіки, з питань наукового змісту предмета, методики
викладання.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l1 level1 lfo1;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Обмін думками щодо
змісту нових здобутків педагогічної науки, педагогічної практики.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l1 level1 lfo1;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Випереджувальне
проведення навчального заняття для молодого колеги.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l1 level1 lfo1;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Консультування щодо
організації навчально – виховного процесу.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l1 level1 lfo1;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Спільна підготовка
з питань добору дидактичного матеріалу.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l1 level1 lfo1;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Взаємовідвідування
навчальних занять, позакласних заходів з подальшим детальним їх аналізом.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l1 level1 lfo1;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Спільні
відвідування навчальних занять досвідчених колег і їх аналіз.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l1 level1 lfo1;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Спільне
складання<span style="mso-spacerun:yes">  </span>календарно – тематичних
планів, конспектів навчальних занять.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l1 level1 lfo1;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Надання молодому
вчителю рекомендацій щодо самоосвіти.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l1 level1 lfo1;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Залучення молодих
учителів до методичної, громадської роботи.</span></li></ol>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"><span style="mso-spacerun:yes">       </span>Змістовну роботу з молодими
вчителями мають проводити у предметних методичних об’єднаннях, де вони
збагачуватимуть свої знання з теорії та методики, опановуватимуть педагогічну
майстерність, завдяки чому зможуть забезпечити ефективний процес навчання й
виховання школярів.</span>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"><span style="mso-spacerun:yes">        </span>Однією з необхідних умов
успішного професійного зростання молодого вчителя має бути цілеспрямована й
систематизована самоосвіта, яка має суттєве значення для реалізації на практиці
раніше отриманої освіти, формування вмінь професійної педагогічної діяльності.</span>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"><span style="mso-spacerun:yes">        </span>Важливим етапом підбиття підсумків
роботи з молодими вчителями має бути заохочення, використання моральних
стимулів – колективних і особистих. Це подяки, грамоти, подарунки, надання
додаткових днів відпочинку під час<span style="mso-spacerun:yes"> 
</span>канікул, оголошення подяки в наказі, врахування успіхів у роботі під час
атестації. Ці заходи сприятимуть кращій адаптації молодого спеціаліста в
педагогічному колективі.</span>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"><span style="mso-spacerun:yes">                                  
</span>Правила для молодих учителів</span>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"> </span>

<ol style="margin-top:0cm" start="1" type="1"><li class="MsoNormal" style="mso-list:l0 level1 lfo2;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Ніколи не ходіть на
жоден урок, не підготувавшись.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l0 level1 lfo2;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">З метою зазначеної
підготовки з</span><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt" lang="RU">’</span><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">ясуйте, по-перше,
що доведеться насамперед повторити і яку домашню роботу перевірити.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l0 level1 lfo2;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Потім перегляньте,
розберіть і впорядкуйте той новий матеріал, який ви плануєте пояснювати
учням, розділіть його на окремі частини так, щоб краще донести його класу.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l0 level1 lfo2;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">При цьому, з одного
боку, ви мусите дотримуватися чинного підручника, з другого – так володіти
матеріалом, щоб під час викладу в класі цілковито обходитися без книжки.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l0 level1 lfo2;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Приклади, які
потрібні вам<span style="mso-spacerun:yes">  </span>для вивчення, виберіть
удома або складіть самостійно, щоб вільно застосовувати їх під час
викладання матеріалу.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l0 level1 lfo2;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Якщо ваша
підготовка стосується того, що учням доведеться вчити напам’ять, то відразу
ж самі завчіть це або освіжіть у пам’яті.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l0 level1 lfo2;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Намагайтесь новий
матеріал, який ви пояснюєте,<span style="mso-spacerun:yes">  </span>пов’язувати
з тим, що учні вже знають.</span></li><li class="MsoNormal" style="mso-list:l0 level1 lfo2;tab-stops:list 36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:UK">Після кожного уроку
зробіть для себе чіткий звіт про хід даного уроку, про помилки, яких
припустилися, у дисципліні або манері триматися.</span></li></ol>

<p class="MsoNormal" style="margin-left:36.0pt"><span style="mso-bidi-font-size:
14.0pt;mso-ansi-language:UK"><span style="mso-spacerun:yes">    </span>Пам’ятай
слова В.Сухомлинського:»Один із секретів педагогічної творчості й полягає в
тому, щоб збудити в учителя інтерес до пошуку, до аналізу власної роботи. Хто
намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх
взаєминах з вихованцями, той уже досяг половини успіху».</span>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"><span style="mso-spacerun:yes">        </span></span>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"><span style="mso-spacerun:yes">    </span><span style="mso-spacerun:yes"> </span></span>

<p class="MsoNormal"><span style="mso-bidi-font-size:14.0pt;mso-ansi-language:
UK"><span style="mso-spacerun:yes">   </span></span>
Категорія: №3 2012 рік | Додав: yura (19.11.2012)
Переглядів: 329 | Рейтинг: 0.0/0