Неділя, 23.09.2018, 18:52
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Монастирищенської РДА

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Наше опитування
Чи сприяє запровадження ЗНО зменшенню корупції при вступі до ВНЗ
1. Ні
2. Навпаки, хабарі тільки зросли
3. Так, безумовно
4. Я так не думаю
5. Так
Всего ответов: 131
Погода в Україні
Друзі сайту
Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради
Головна » 2016 » Листопад » 23 » Відбулося засідання методичного об’ єднання вчителів 3 класів
16:03
Відбулося засідання методичного об’ єднання вчителів 3 класів

«Учитель – це той же вчений, але у своїй особливій лабораторії,
де він, всебічно вивчаючи учнів, невпинно творить, щоденно веде
 
пошуки найдосконаліших методів  проектування доль і душ  людських»,
так сказав Б.Патон і це дійсно так.

        Вчителі 3 класів 23 листопада побували в своєрідній лабораторії Шарнопільського НВК І-ІІІ. Приємно вразила охайна територія школи з рідкісними рослинами та фруктовим садом, сучасні затишні навчальні кабінети, спортивний зал. Запам’яталася всім професійно проведена екскурсія директором  закладу Онищук А.В., заступником директора Суторміною Л.І. та  учнями.

                Методист відділу освіти Свердлик Н.П.,  керівник методичного об’єднання Атаманчук О.І. ознайомили  учасників зібрання з особистісно-орієнтованим навчанням на уроках в початкових класах.

      Педаги відвідали та обговорили урок математики в 3 класі, який  високопрофесійно провела Кабан О.В.

          Секретами цікавого навчання  для тренування пам’яті, зняття напруження і  втоми, розвитку спостережливості, уваги поділилися педагоги Гедзун Н.П. (Шабастівська ЗОШ І-ІІІ ступенів), Бондар Л.В. ( Леськівська ЗОШ І-ІІІ ступенів). Вчитель вищої категорії Монастирищенської спеціалізованої ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 Ревенко Л.В. цікаво провела майстер-клас «Мнемотехніка як засіб інтелектуальної діяльності особистості». Вона показала роль образного мислення при засвоєнні інформації (прийоми: аналогія, сюжет тощо), засвоєння цифрової інформації, створення  колажів для розвитку творчого  та образного мислення та інші форми роботи.

            Підводячи підсумки семінару, методист відділу освіти  Свердлик Н.П. висловила сподівання, що семінар став корисним для створення  кожним педагогом своєрідної лабораторії для впровадження особистісно-орієнтованого навчання, сприятливих умов для  навчання  учнів  початкових класів в сучасних умовах.

Переглядів: 169 | Додав: monvo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]