Субота, 18.11.2017, 18:45
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Відділ освіти Монастирищенської РДА

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Чи сприяє запровадження ЗНО зменшенню корупції при вступі до ВНЗ
1. Ні
2. Навпаки, хабарі тільки зросли
3. Так, безумовно
4. Я так не думаю
5. Так
Всего ответов: 129
Погода в Україні
Друзі сайту

Методична робота

       Підсумки методичної роботи  за 2014-2015 н.р та організацію в 2015/2016  навчальному році

        

        Методичний кабінет відділу освіти Монастирищенської районної державної адміністрації у 2014/2015 навчальному році будував свою діяльність відповідно до вимог Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про інноваційну діяльність», «Про дошкільну освіту», «Про  позашкільну  освіту»,  «Про  охорону  дитинства»,  Положення про районний методичний кабінет та розпоряджень   Міністерства освіти і науки молоді та спорту України, Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації, Монастирищенської районної державної адміністрації.

Система науково-методичної роботи здійснювалася на основі річного плану і наказу відділу освіти № 163 від 09.10. 2015 року «Про підсумки методичної роботи в 2013-2014 н.р. та організацію в 2014-2015 н.р.»

  • Головними завданнями РМК у 2014/2015 навчальному році були:

                   науково-методичний, інформаційний супровід діяльності педагогів щодо запровадження змістових та    

                  організаційно-технологічних освітніх інновацій;

  •  організаційний і методичний супровід участі педагогічних працівників у професійних конкурсах;
  • організаційний супровід педагогів – учасників програм, проектів, експериментів різних рівнів;
  • поширення досвіду педагогів шляхом проведення семінарів, публікацій у фаховій пресі;
  • удосконалення психологічної культури педагогів;
  • продовження роботи над створенням  банку даних ППД та відеотеки ППД.

 

Зміст методичної роботи  визначався актуальними питаннями навчально-виховного процесу і підпорядкувався провідній науково-методичній проблемі ««Підвищення якості освіти, оновлення змісту та форм шляхом модернізації навчально-виховного процесу»» (4-й рік), на реалізацію якої була спрямована діяльність навчально-виховних закладів та всієї районної системи методичної служби, відповідала стратегічним завданням освітньої галузі району.

Головними завданнями щодо організації методичної роботи у 2015-2016 навчальному році є розв’язання завдань, спрямованих на забезпечення функціонування і розвитку освітньої системи району, виконання державних стандартів та реалізацію компетентісного підходу в умовах профільного навчання.

 

 

                     Аналіз діяльності  районного методичного кабінету з педагогічними кадрами закладів освіти

 

Сприяти підвищенню рівня педагогічної майстерності-головна мета методичної роботи.

Районний методичний кабінет забезпечує надання реальної та адресної науково-методичної допомоги  педагогам у розвитку їхньої майстерності.

Для підвищення професійної майстерності педагогів ДНЗ в районі спланована чітка система роботи.

Форми і методи проведення засідань РМО відповідали вимогам часу: це доповіді, лекції, консультації, тренінги, круглі і проблемні столи, творчі звіти, обмін досвідом роботи,  методичні діалоги, самодіагностики професійних умінь, ділові ігри, практикуми, мультимедійні презентації, презентації портфоліо, «мозковий штурм»,  опрацювання інструктивно-методичних матеріалів  тощо. Для вдосконалення методичної підготовки вчителів-предметників щорічно методичним кабінетом проводиться близько 60 різних за типом і тематикою семінарів.

Відповідно до плану роботи РМК, РМО та виходячи з науково-методичної проблеми, над розв’язанням якої працюють освітяни району, протягом навчального року між засіданнями методичних об’єднань проведено  районні семінари для педагогів з актуальних питань організації навчально-виховного процесу:

  • для вихователів ДНЗ і НВК «Дитина в сенсорно-пізнавальному  просторі: особистісна активність у дитячих видах діяльності-ігровій, пізнавальній та художньо-образній»» (Сатанівський ДНЗ «Росинка»);
  • для учителів початкових класів «Актуальні проблеми викладання предметів у 1-му класі за новим Державним стандартом.» (РМК); «Підвищення ефективності сучасного уроку шляхом пошуку інноваційних підходів і методів навчання» (Копієватський НВК І-ІІІст.,)
  • для учителів української мови і літератури, світової літератури «Інтерактивні технології навчання в контексті ключових компетентностей на уроках української мови та літератури (РМК);
  • для учителів іноземної мови «Розвиток міжкультурної компетенції на уроках країнознавства» (Копіюватський НВК І-ІІІст.);

     *   для учителів  інформатики «Удосконалення сучасного уроку інформатики засобами проектних технологій.»    

    (РМК);

  • для учителів математики «Формування креативності школярів засобами компетентнісно орієнтованого середовища навчання та виховання» (РМК);
  • для учителів історії  та правознавства«Інтерактивні методи і форми навчання при викладанні  історії та основ правознавства» (РМК). «Використання технологій креативної освіти для формування та розвитку інноваційної особистості»(Монастирищенська ЗОШ І-ІІІст.№2)
  • для учителів біології та хімії «Проблеми і перспективи  викладання біології за новим Державним стандартом» «Методика використання проблемних ситуацій на уроках хімії» (РМК);
  • для учителів світової літератури «Інтерактивні технології навчання в контексті ключових компетентностей на уроках світової літератури та російської мови» (Попуднянська ЗОШ І-ІІІст.)
  • для учителів трудового навчання «Розвиток критичного та творчого мислення на уроках трудового навчання» (РМК);
  • для учителів фізики та астрономії «Робота з обдарованими дітьми у системі безперервної фізико-математичної освіти» (РМК)
  • для учителів предмета «Захист Вітчизни» «Актуальні питання патріотичного виховання учнів на уроках предмета «Захист  Вітчизни» (Цибулівська ЗОШ І-ІІІст.)
  • для учителів музичного мистецтва «Використання музично- дидактичних ігор на уроках музичного мистецтва в основній школі» (Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІст. №5).
  • для учителів фізики «Формування предметних компетентностей учнів на уроках фізики: досвід і проблеми педагогічної практики» (РМК);

для учителів географії «Форми організації дослідницької діяльності  на уроках   географії (Аврамівська  ЗОШ І-ІІ ст. )

  • для учителів фізичної культури «Підвищення мотивації учнів до занять фізичною культурою як провідний фактор формування здорового способу життя»» (Цибулівська ЗОШ І-ІІІст);
  • для практичних психологів «Використання методів казкотерапії в корекційно-розвивальній роботі практичного психолога»;
  • Для молодих вчителів «Як зробити урок ефективним? Психологія спілкування «Учитель-учень». «Вироблення індивідуального стилю професійної діяльності педагога» (РМК, Монастирищенський НВК «Ліцей-ЗОШ І-ІІІст. «Ерудит»).

Здійснюючи методичний супровід  реалізації нового Державного стандарту,  РМК спільно з методичним активом проведено семінари для учителів початкових класів за галузями знань, вчителів української мови та л-ри «Ознайомлення з новими навчальними програмами з української мови та літератури для учнів 6 класу), світової літератури «Компаративний аналіз програми зі світової літератури для 6 класу. Моделювання вступних уроків за новою програмою для учнів 6 класу зі світової літератури як важливої складової у мотивації вивчення предмета», історії «Актуальні аспекти вивчення історії та правознавства у контексті реалізації вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», іноземної мови «Особливості викладання іноземних мов у 2014-2015 н.р. в загальноосвітніх навчальних закладах за новим Державним стандартом», географії «Про особливості викладання географії за новим Державним  стандартом освіти», біології «Особливості нового Державного стандарту базової освіти з природничих дисциплін у 5-6 класах».

З метою підготовки педагогів до реалізації нового Державного стандарту базової і повної загальної освіти, нових навчальних програм  протягом року  методистами РМК для педагогічних працівників проведено 9 цільових семінарів. В ході яких  розглядалися питання нормативно-методичного забезпечення викладання навчальних предметів, психологічних особливостей учнів молодшого підліткового віку, технологічних і методичних аспектів викладання навчальних предметів.

Методична робота з керівниками освітніх установ здійснювалась у формі постійно діючих семінарів та інструктивно-методичних нарад і спрямовувалась на удосконалення управлінської майстерності, здійснювався організаційно-методичний супровід запровадження інновацій у навчально-виховний процес. Протягом навчального року працівниками РМК спільно з адміністраціями навчальних закладів, методичним активом організовано і проведено на достатньому і високому організаційно-методичному  рівні  семінарські  заняття:

  • для завідуючих ДНЗ семінар-практикум «Розвиток креативності, емоційного благополуччя в колективі» (Аврамівський ДНЗ «Ромашка»);
  • для заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи «.Підвищення ефективності уроку шляхом зацікавленості та мотивації навчання» (Леськівська ЗОШ І-ІІІст. « Сучасні підходи до організації системної роботи над науково-методичною проблемою».(Монастирищенська спеціалізована школа-інтернат І-ІІІст. «Обдарованість»)
  • для заступників директорів шкіл з виховної роботи ««Роль національно-патріотичного виховання в системі навчального процесу школи» та ін.

Центром координаційної роботи методичної служби району, організаційно-аналітичної діяльності є рада РМК, на засіданнях якої у 2014/2015 навчальному році розглянуто питання:

 

  1. Обговорення та затвердження плану роботи РМК на 2014-2015 н.р.
  1. Узгодження та затвердження списків педагогічних  працівників, які будуть проходити  курсову перепідготовку при ЧОІПОПП у  2014-2015навчальному році.
  2. Якісне оновлення бібліотечних фондів загальноосвітніх  навчальних закладів району
  3. Про підготовку та проведення шкільного та районного І (етапу) Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2015»
  4. Про проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад із базових дисциплін та творчих конкурсів
  5. Про науково-методичну готовність учителя до якісної освіти
  6. Аналіз розвитку психологічної служби району.
  7.  Про співпрацю районної психолого-медико-педагогічної консультації з педагогами, працівниками психологічної служби з питань раннього виявлення дітей з порушеннями  психофізичного розвитку та включення їх у систему спеціального корекційного навчання.
  8.    Про екологічне виховання в ЗНЗ на уроках біології та в позаурочний час
  9.   Обговорення та погодження матеріалів претендентів на присвоєння звання «вчитель-методист», «вихователь – методист» у 2014-2015н.р.

      11. Про матеріали передового педагогічного досвіду, рекомендовані на обласну  педагогічну виставку «Освіта    

            Черкащини»

      12. Про результативність виконання базової програми «Я у світі»

      13. Розвиток  дослідницької діяльності та формування наукового мислення старшокласників засобами ІКТ на уроках

            астрономії.

  14.Результати проведення моніторингових досліджень в закладах освіти.

                                                                                        

 

Одним із завдань ради РМК є оцінювання, впровадження і поширення продуктивного педагогічного досвіду освітян району. З цією метою видано районний  каталог  «Передові  освітні технології Монастирищини-2015".

     Протягом навчального року працівники РМК та педагогічні працівники навчальних закладів району приділяли певну увагу інформаційно-видавничій діяльності. Зокрема, видано методичні посібники: «Організація науково-дослідницької роботи у навчально-виховних закладах як засіб розвитку самостійності і творчості учнів», який був представлений на Міжнародну виставку «Сучасні навчальні заклади»  та нагороджений золотою медаллю;  «Впровадження здоровязбережувальних технологій в освітньому просторі району» нагороджений Дипломом Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації. Методичні посібники:  «Формування почуття патріотизму та виховання сучасного громадянина-патріота української держави», «Патріотичне виховання в початкових класах»відзначені сертифікатами  Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради та визнані лауреатами  ХХ обласної виставки «Освіта Черкащини» і занесені до каталогу передового педагогічного досвіду.

  За результатами обласної виставки   у конкурсі  «На кращу серію цифрових ресурсів»  3 автори серії цифрових ресурсів із тем «Царство  Гриби», «Логарифмічна функція» «Будова речовин» нагороджено Дипломами Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації; 5 авторів «Будова речовини», «Школа ремесел», «Усна народна творчість»  нагороджені грамотами Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників; 8-«Die Ukraine»,  «Запрошують танець і марш», «Ти знаєш, що ти –людина2,  «Клітина», «Звуки весни»,  «Світ творчої уяви», «Сучасна література» відзначені сертифікатами ЧОІПОПП.

  Дипломантами обласної виставки «Освіта Черкащини 2015» відзначені 4 працівника відділу освіти.

 

     Роботи педагогічних працівників: Леськівської ЗОШ І-ІІІст «Патріотичне виховання у початкових класах» (методичне об’єднання вчителів початкових класів; Бондар Людмила Василівна, учитель початкових класів керівник м/о, «Використання інтерактивних технологій патріотичного виховання підростаючого покоління в позакласній роботі» (м/о класних керівників, Ротарь Тетяна Павлівна, педагог-організатор); «Військово-патріотичне виховання в Цибулівській школі»(Мудрак Людмила Андріївна, заступник директора з виховної роботи); «Екскурсія як засіб патріотичного виховання молоді» (Дацюк Наталія Миколаївна, учитель історії; Маринкевич Любов Григорівна, учитель історії; Шевчук Тетяна Борисівна, учитель математики), « Духовно-патріотичний розвиток дітей дошкільного віку» (Іванчук Римма Василівна, завідувач ДНЗ «Ромашка») увійшли до обласного  каталогу «Досвід організації патріотично  спрямованої взаємодії у навчальних закладах Черкащини».

       На обласній виставці «Освіта Черкащини-2015» за високий науково-методичний  і художньо-естетичний рівень виставкової експозиції нагороджений відзнакою «Імідж освіти 2015»відділ освіти і районний методичний кабінет Монастирищенської РДА.

      Розвитку творчого потенціалу педагогів сприяла їх участь у різноманітних професійних конкурсах, виставках тощо. Так,  дошкільний навчальний заклад (ясла-садок«Усмішка»  Монастирищенської міської ради  взяв  участь у щорічному Конкурсному сезоні: «Конкурсна осінь – 2014» на   порталі « Інтернет - портал Рейтингу освітніх закладів України »  у номінації « Краща   актова  зала ДНЗ». За підсумками  конкурсу колектив закладу здобув  1 місце у рейтингу обласного рівня та 4 місце у всеукраїнському рейтингу.

  В  2014-2015 навчальному  році  в  загальноосвітні  навчальні  заклади  прибуло  9   молодих  спеціалістів. 

З  метою  більш  ефективної  адаптації  молодих  спеціалістів  в  районі функціонує для вчителів початкових класів «Школа фахового росту» та вчителів середньої та старшої школи  «Школа  молодого вчителя». 

 

Для  підвищення фахового рівня педагогічних працівників   відділ  освіти  велику  увагу  приділяє  організації  курсового  підвищення  кваліфікації. У  2014  році  курсову  перепідготовку  пройшли  51  педагогічний  працівник..

Відповідно до плану роботи Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради, відділу освіти Монастирищенської РДА  з метою розвитку професійної майстерності, активізації творчого потенціалу кожного педагога,   у квітні 2015 року на базі Монастирищенської спеціалізованої школи I-III ступенів  №5 відбулися вдруге виїзні очно-дистанційні курси підвищення кваліфікації завідувачів дошкільних навчальних закладів та вчителів початкових класів.

У  2014-2015навчальному  році  курсову  перепідготовку  пройшли  30  вчителів початкових класів  та 27 завідувачів ДНЗ.

 

         Атестаційна кампанія 2014/2015 навчального року пройшла відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників. За результатами атестації педагогічних працівників кількісні та якісні показники такі:

атестацією  у  2014-2015н. р.  було  охоплено  86 вчителів. За  наслідками атестації встановлено наступні кваліфікаційні категорії та педагогічні звання:

-  вищу категорію – 23 педпрацівникам;

-  І категорію – 32 педпрацівникам; 

-  ІІ категорію – 17 педпрацівникам;

 - 9р – 4педпрацівникам;

-  10р – 2 педпрацівникам;

- старший вчитель – 4 педпрацівникам ;

-  вчитель-методист – 4 педпрацівникам.

На сьогодні одним із пріоритетів модернізації освіти є профілізація старшої школи.  Профілізація  передбачає  створення  рівного  доступу  до  якісної  освіти  школярам  різних  категорій  у  відповідності  до  їх  нахилів  та  потреб. 

 

Сучасні тенденції розвитку освіти передбачають здійснення якісного психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу практичними психологами та соціальними педагогами. У 2014-2015 навчальному році робота психологічної служби району була спрямована на розв’язання таких завдань:

 ● підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом застосування на практиці новітніх досягнень психологічної науки і соціальної педагогіки;

 ● сприяння повноцінному особистісному, соціальному й інтелектуальному розвитку учнів на кожному віковому етапі;

 ● забезпечення індивідуального підходу до кожної особистості на основі її психолого-педагогічного вивчення.

Реалізуючи ці завдання, практичні психологи ЗНЗ здійснювали свою діяльність за такими напрямами: діагностика, профілактика, корекція та продовжували вирішувати завдання щодо удосконалення системи ефективного психолого-педагогічного супроводу дітей та учнів.

Серед працівників служби налічується: 11 практичних психологів закладів освіти, 2 практичних психологів дошкільних навчальних закладів, 19 соціальних педагогів,  1 методист районного методкабінету.

          В 2014-2015 році проводилась робота творчої групи соціальних педагогів, мета  якої - розробка пакету інструментарію для ефективної соціально-педагогічної роботи. Також в рамках діяльності  творчої групи здійснювались дослідження проблеми шкідливих звичок в учнів 8-х класів.   Питання  формування здорового способу життя, відповідального ставлення за власний вибір та належний психологічний і соціальний супровід дітей, схильних до прояву девіантної поведінки в учнівському середовищі залишаються пріоритетними. Зокрема, на виконання п.10 «Заходів щодо профілактики злочинності і правопорушень серед дітей, захисту їх прав на освіту», затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 29.10.2010 за      № 1023 на базі навчальних закладів системи освіти України впроваджується інформаційно-освітня протиалкогольна програма для дітей та учнівської молоді «Сімейна розмова». А діяльність працівників психологічної служби  навчальних закладів спрямована  на виконання заходів Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року (затверджено Законом України від 5 березня 2009 року  № 1065-VI). Протягом навчального року працівники психологічної служби постійно працювали над удосконаленням професійної майстерності, займаючись самоосвітою та беручи участь у роботі районного методичного об’єднання.

    Відповідно плану роботи РМК  для соціальних педагогів та практичних психологів проведено семінари та тренінги на теми : “Профілактика суїцидальної поведінки підлітків” (23 вересня 2014 року), “Девіантна поведінка підлітків та шляхи ії подолання в роботі соціального  педагога” (відкрите заняття з елементами  обміну досвідом відбулось 06 лютого 2014 року). Крім того, проводиться робота щодо запобігання негативних явищ в учнівському середовищі (профілактика алкоголізму і наркоманії, інших залежностей та  шкідливих звичок серед підлітків) через реалізацію програм “Рівний-рівному” (ЗОШ №2 та спеціалізована ЗОШ №5 ) та “Діалог” (ЗОШ №2).  В грудні 2014 року творча група соціальних педагогів та практичних психологів працювала над розробкою буклетів щодо  системи соціально-педагогічного супроводу з метою запобігання насильства і жорстокого поводження з дітьми в освітньому середовищі. Варто зазначити, що в школах району з метою профілактики негативних явищ в учнівському середовищі систематично читаються лекції та проводяться бесіди на теми: «Вплив негативних явищ на організм підлітків», «Права та обов’язки неповнолітніх», «Ми – проти насилля!» «Що таке ВІЛ/СНІД», «Формування здорового способу життя», тренінгові заняття в напрямку активного соціально-психологічного навчання з учнями, батьками та педагогічними колективами.

      Узагальнюючи аналіз діяльності психологічної служби необхідно зазначити, що  запобігання  негативних явищ в учнівському середовищі є одним із провідних напрямків діяльності працівників служби.

 

       З  15 по 19 червня 2015 року на базі ЧОІПОПП методист РМК пройшла  навчання у Третьому тренінговому таборі для тренерів. Мета роботи Тренінгового табору – формування і розвиток у спеціалістів психологічної служби системи освіти ключових професійних компетенцій, зокрема щодо тренерської діяльності, необхідних для якісного та ефективного виконання функціональних завдань шляхом впровадження у практичну роботу з учасниками навчально-виховного процесу інтерактивних форм роботи та технологій.

      Підвищенню інформаційної культури працівників психологічної служби ЗНЗ району сприяло також створення сторінки «Психологічна служба» на сайті районного відділу освіти.

     Одним із пріоритетних завдань  районного методичного кабінету залишається підвищення якості освіти,  проблема якої в сучасних умовах набуває надзвичайної ваги. Одним із найбільш ефективних механізмів управління освітою є моніторинг, що відстежує діяльність освітньої системи та активно впливає на якість її функціонування.

     Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України про «Порядок зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти» від 25.08.2004р. №1095 та плану роботи ЧОІППОП протягом 2014-2015 навчального року з метою  вивчення питань якості освіти  РМК  і ЗНЗ взяли участь у  таких моніторингових  дослідженнях:

  • «Якість підручників для 2-х та 5-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»;
  • «Моніторинг рівня знань учнів початкової школи (математика, читання, українська мова)»;
  • «Моніторинг рівня знань учнів 11-х класів з української мови»;

 

        У 2014-2014 навчальному році для участі в ДПА у формі зовнішнього незалежного оцінювання з української мови, яке відбулося 24 квітня, в Монастирищенському районі  зареєструвалися  273 учні, що становить 100% від кількості випускників навчально-виховних закладів.

       73  учні (26,7%) не справилися із поставленими задачами і здали ДПА на оцінки початкового  рівня,  129 учнів ( 47,2%) склали ДПА на середній рівень, 61 учень ( 22,4 %)  отримали оцінки достатнього рівня і лише  10  учнів  ( 3,7%)  – високого: 6 учнів Монастирищенського НВК «Ерудит», 1 учень Цибулівської ЗОШ І-ІІІ ст., 2 учні Монастирищенської спеціалізованої школи №5, 1 учень Бачкуринської ЗОШ.  Жоден учень не отримав оцінки «11» та «12».

     За результатами моніторингу по району найкращі результати ДПА з української мови  показали учні  Монастирищенського НВК «Ліцей -ЗОШ І-ІІІ ст.  «Ерудит» ( вч. Кравець Н.В.), Бачкуринської ЗОШ І-ІІІ ст.( вч.Пастушенко В.В.)  та  Монастирищенської спеціалізованої школи І-ІІІ ст.№5 (вч. Майборода Г.І.).

        На жаль,  низькі результати тестувань з української мови у цьому навчальному році показали учні  Княжиківської  ЗОШ І-ІІІ ст., Терлицького НВК І-ІІІ ст.  та Шарнопільського  НВК І-ІІІ ст.

          

 

          Слід відзначити динаміку діяльності  сайту  відділу освіти та рай методкабінет,  де простежуються новини в системі освіти  Монастирищенського району, розміщуються нормативні документи, які регулюють роботу ДНЗ та ЗНЗ, програмне забезпечення, надаються методичні рекомендації, пропонуються довідково-інформаційні матеріали, висвітлюються проведені методичні заходи, предметні олімпіади та їх результати.  Робота з сайтом дає можливість оперативно розміщувати різноманітну інформацію, надавати навчальним закладам постійний доступ до її отримання.

   Однією із інноваційних форм роботи стали   міжрайонні семінари, що проводились з освітянами Христинівського, Тальнівського районів. Так в грудні  2014 року  на базі Тальнівського району відбувся  міжрайонний семінар для керівників навчально-виховних  закладів на тему «Громадянсько-патріотичне виховання школярів шляхом впровадження інноваційних  форм природничої освіти».

  У  квітні 2015 року відбувся міжрегіональний семінар для учителів англійської мови, які працюватимуть  в мовних літніх таборах. Методичну допомогу надавали методисти ЧОІПОПП.

У березні 2015року для вчителів основ здоровя за участю методиста ЧОІПОПП був  проведений курс дистанційного навчання з методики викладання курсу «Профілактика ВІЛ-СНІДу».

 У  лютому  в Монастирищенській спеціалізованій школі  І-ІІІ ступенів №5 відбулися традиційні педагогічні читання  на  тему : «Гуманно – особистісний підхід до дітей у творчій діяльності освітян Монастирищини», які були присвячені  основним принципам Гуманної педагогіки як педагогіки добротворення, гуманного особистісного ціннісного ставлення до вихованця, визнання розвитку особистості. У роботі  педагогічних читань взяли  участь та виступили науковці з Уманського державного  педагогічного університету ім. Павла  Тичини.
        Важливим напрямом роботи РМК є виявлення і підтримка обдарованої учнівської молоді. Основою роботи з даною категорією дітей є реальне знання педагогами їхніх потенційних можливостей, прогнозування потреб і моделей розвитку особистості. З цією метою учителів району було залучено як до традиційних, так і до інноваційних форм роботи.       

       Районний банк даних «Обдарованість» нараховує   198  учнів  із 11 навчальних закладів, з якими працює 36 вчителів.

13 учнів із 5 навчальних закладів стали призерами ІІ (обласного) етапу  Всеукраїнських предметних олімпіад, Міжнародних конкурсів з української мови імені П.Яцика (Гуджол   Аліна Євгеніївна, учениця 5 класу  Монастирищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2, ІІІ місце ) та  конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН ( 2учні).  У грудні  2014 року  відбувся  щорічний районний конкурс-захист науково - дослідницьких робіт учнів - членів МАН. Свої роботи презентували учні Монастирищенської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 5, Монастирищенської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, Монастирищенського НВК І –ІІІ ст. «Ерудит», Шабастівської ЗОШ І –ІІІ ст., Копіюватського НВК І-ІІІ ст., Цибулівської ЗОШ І –ІІІ ст. 16 учнів – членів   МАН представляли роботи в секціях: «Історія України», «Українська література», «Світова література»,  «Англійська мова», «Біологія», «Прикладна математика», «Народознавство».

В  літературному конкурсі  «Тарасовими шляхами» в обласному етапі здобули перемогу 5 учнів

 (2 з Цибулівської ЗОШ І-ІІІст та   3 з Монастирищенської ЗОШ І-ІІІст.№2 Гуджол Аліна, учениця  5класу (вчитель Михайлець Наталя Вікторівна, Соколюк Дмитро, учень 9 класу (вчитель Михайлець Наталя Вікторівна, Понеділок Вікторія учениця  8класу (вчитель Кочубей Оксана Петрівна,).          

                                                         Призери ІІ (обласного) етапу Всеукраїнських предметних олімпіад

№ з/п

Прізвище, ім’я учня

Навчальний заклад

Предмет

Клас

Міс

це

Вчитель

1.

Бурлаченко Яна

Цибулівська загальноосвітньої школи   І- ІІІ ступенів ІІІ місце з

Українськоа мова і л-ра

8

ІІІ

Луценко Зінаїда Василівна

2.

Синиця Анна

Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 5

Англійська мова

10

ІІІ

Лугова Марина Валентинівна

3.

Плевако Дар’я

Монастирищенський навчально-виховного комплекс «Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит»

Історія

10

ІІ

Горинь Наталя Миколаївна

4.

Моргонюк Денис

Монастирищенський навчально-виховного комплекс «Ліцей – загальноосвітня школа I-III ступенів «Ерудит»»

Фізика

8

Ш

Моргонюк  Тетяна Іванівна

5.

Лісяна Алініа

Монастирищенський навчально-виховного комплекс «Ліцей – загальноосвітня школа I-III ступенів «Ерудит»»

Астрономія

7

Ш

Моргонюк Тетяна Іванівна

6.

Мажаровська Світлана

Монастирищенський  навчально-виховного комплекс «Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит»

Хімія

10

Ш

Костриця Інна Вікторівна

7.

 Костриця  Марія

Монастирищенський  навчально-виховного комплекс «Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит»

Біологія

10

Ш

Костриця Інна Вікторівна

8.

Лєвікін  Владислав

 

            Летичівська загальноосвітня школа  I-IIст.  

Біологія

9

Ш

Власюк Людмила Степанівна

9

Бойко Максим

Івахнянська загальноосвітня  школа  I- III ступенів     

Екологія

11

ІІІ

Дідковська Наталія Миколаївна

10

Харенко Софія

 

Монастирищенський  навчально-виховного комплекс «Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит»

Біологія

11

ІІІ

Сергієнко Наталія Анатоліївна

11

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  &nbs